4,904 +9156 -4252
Kudos
#14011 (Top 4.3842%)
| Kudos/dag | 3.56 |
| Kudos/reaguursel | 2.35 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 153 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -117 |
4,904 +9156 -4252
Kudos
#14011 (Top 4.3842%)
| Kudos/dag | 3.56 |
| Kudos/reaguursel | 2.35 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 153 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -117 |
2,084
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.51 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 13.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.03 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 22 |
| Aantal x weggejorist | 32 |
| Geregistreerd op | 13-09-2022 |
| Eerste reactie op | 15-09-2022 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2026-06-25 02:12:08 op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
Dat was toen nog geen probleem.
1 kudos 2026-06-25 02:06:29 op Tip voor deze warme dagen
Valt die pisvlek niet zo op.
0 kudos 2026-06-24 03:37:00 op Best slecht in Best
Gezien de rijwijze zou het me niets verbazen als dit de politie is. Overigens incasseert de politie geen boetes, maar dat terzijde.
1 kudos 2026-06-24 03:12:19 op Politie achtervolgt gestolen voertuig door Rotterdam
Sjongejonge, lekker zaniken omdat je niets beters te doen hebt. Duw die dikke zeug van je eens terug in d'r modderbad.
-10 kudos 2026-06-24 03:04:22 op Man op zijn werk mishandeld en bijna ontvoerd
Ik zou het filmpje nog eens bekijken, maar vooral goed die twee flappers links en rechts op die bolle kop van je gebruiken.
2 kudos 2026-06-17 23:30:04 op Mongool negeert brandweerman en blokkeert een ambulance die met spoed weg wil rijden
Zonder van de auto, bestuurder door de shredder :-D.
10 kudos 2026-06-17 23:29:40 op Mongool negeert brandweerman en blokkeert een ambulance die met spoed weg wil rijden
Ik durf m'n hele jaarsalaris in te zetten en te stellen dat deze pleurismongool gewoon weer achter het stuur kruipt als zijn rijbewijs is ingenomen en ongeldig verklaard.
0 kudos 2026-06-17 23:23:34 op Popo mag het wel
Dit is geen muggenziften maar gewoon janken. De politie mag dit zowel met als zonder gebruikelijke optische en geluidssignalen. Dus uploader, ga wat nuttigs doen.
2 kudos 2026-06-17 23:09:32 op Postbezorgert te druk bezig met z’n telefoon
Ja, dat mag. Net als dat deurbelcamera's en andersoortige persoonlijke camera's de openbare weg mogen filmen. Je moet echter wel duidelijk aangeven dat er gefilmd wordt d.m.v. een sticker, een bordje, etc.
-43 kudos 2026-06-16 23:28:14 op Het was weer gezellig in de pub
Inderdaad, beter niet voor je beurt praten.
-117 kudos 2026-06-16 23:04:41 op Voorbeschouwing Argentinië - Algerije
Datzelfde geldt voor die wit-blauwe vlag met ster. Doe nou niet alsof onze Joodse vrienden zo onschuldig zijn.
0 kudos 2026-06-08 23:28:56 op In de islamosfeer...
-weggejorist en opgerot-
3 kudos 2026-06-08 23:14:54 op Eerste keer Isle of Man TT🇮🇲
Wat moet je bij de bocht?
-8 kudos 2026-06-05 20:39:06 op Beetje rouwdouwen met 4x4
Ik zie geen 4x4, wel een Quattro. En nee, dat is niet hetzelfde.
0 kudos 2026-06-04 23:48:55 op Stevige deurtjes in Vreewijk
Waar staat er ergens dat dit de DSI (hoofdletters) is? Volgende keer beuken we jouw kop in met die bonk.
1 kudos 2026-06-04 23:47:43 op Stevige deurtjes in Vreewijk
Dan zou ik het deel efficiëntie eens overdoen.
4 kudos 2026-06-04 23:46:08 op Stevige deurtjes in Vreewijk
In Hollywood (en de VS) zijn de meeste voordeuren van karton.
1 kudos 2026-06-04 23:45:05 op Ondertussen in tokkieland: Pauper Jay Zwarts heeft wel 200.000 volgers ja
@Coolmannetje | 04-06-26 | 21:49: Hij is gewoon in Nederland geboren, pauper.
-1 kudos 2026-06-04 23:35:53 op GPS zei rechtsaf en rechtdoor
Wie zegt dat hij een een boa-gelijkende functie heeft?
-1 kudos 2026-06-04 23:30:59 op Foutje bij de lokale schietclub
Want een schietclub is alleen voor vuurwapens?
0 kudos 2026-06-04 23:29:40 op Foutje bij de lokale schietclub
Een schietclub is ook eigen terrein.
5 kudos 2026-06-03 22:41:26 op Soms heb je van die dagen
Ik zie geen stopstreep. En nee, die witte lijn recht onder de slagbomen is geen stopstreep.
-2 kudos 2026-06-03 22:40:26 op Soms heb je van die dagen
Voor het geval je het niet doorhebt, dit is een hefbrug. Dat deel op het dak van de cabine hangt daar normaliter niet. In dit geval is de chauffeur verder doorgereden dan nodig is, aangezien de tekst op de weg aangeeft waar gestopt moet worden.
0 kudos 2026-06-03 22:30:16 op Dashboard van de dag
@kaalkoppie | 03-06-26 | 18:08: En in dit land kent men geen ritsregelgeving.
0 kudos 2026-06-03 22:29:33 op Dashboard van de dag
@RTGennin | 03-06-26 | 20:15: Geen verkeerswet die ritsen regelt in Guatemala.
1 kudos 2026-06-03 22:28:50 op Dashboard van de dag
@Stomaopjebuik | 03-06-26 | 19:29: Ik vind het altijd knap dat het gros hier Nederlandse verkeersregel toepast in het buitenland. Binnen de EU of misschien zelfs Europe, prima.
Maar waarom zou er elders hetzelfde gelden, zeker in de bananenrepubliek van Guatemala, waar dit zich voordoet. Er is daar namelijk geen verkeerswet die het ritsen regelt.
0 kudos 2026-06-03 22:20:53 op Op fietsvakantie zonder centen
Het derde remlicht moet wel goed zichtbaar zijn. Ook op Spaanse auto's.
0 kudos 2026-06-03 22:19:41 op Op fietsvakantie zonder centen
Ik zie nergens een Duitser. Alhoewel het mogelijk is dat hij de bestuurder is van deze Spaanse VW Golf.
0 kudos 2026-06-03 22:16:54 op Niet stoppen voor een Zebrapad
Mooi, geven we hem ook geen voorrang als hij een auto kruist. En dan in z'n achteruit om te kijken waar men overheen reed.
7 kudos 2026-06-03 22:07:38 op Spraakgebrek?
@ioozereoh | 03-06-26 | 19:37: Jij hebt in ieder geval niet opgelet bij de lessen Nederlands.
0 kudos 2026-06-03 22:06:07 op Dikke glijbaan
Vasthouden? Of of dichtknijpen?
2 kudos 2026-06-03 21:54:56 op Voor weinig geld een kapotte droger repareren
Als je je motorophanging dient te vervangen dan ben je al ver over de levensduur van andere onderdelen heen.
1 kudos 2026-06-02 23:54:08 op Bus in China blokkeert zicht op stoplichten
@fap_account | 02-06-26 | 21:01: 10% van de Nederlandse verkeerslichten zijn van het 'slimme' soort. Ik zou het bij fappen houden.
5 kudos 2026-06-02 23:53:08 op Bus in China blokkeert zicht op stoplichten
Den Bosch heeft dit soort verkeerslichten al sinds 2008. Op dit moment zijn er ruim 100 van dit soort slimme verkeerslichten in Nederland. Had je gewoon op kunnen zoeken maar je koos ervoor een domme mening te plaatsen.
1 kudos 2026-06-02 23:48:20 op Hoeveel bordjes heb je nodig om niet onder bijna een trein te parkeren?
Te vet en in z'n reedt genomen afgelopen nacht.
-1 kudos 2026-06-02 23:47:00 op Almelo aanhouding politie slaat collega
Antwoord A is foutief geformuleerd, populist.
0 kudos 2026-06-02 23:45:31 op Mannen gezocht voor extreem gewelddadige mishandeling Groningen
-weggejorist-
0 kudos 2026-06-02 23:44:32 op Mannen gezocht voor extreem gewelddadige mishandeling Groningen
-weggejorist-
-2 kudos 2026-06-02 23:36:00 op Verkeershufter du jour
De politie verstuurt geen boetes voor verkeersovertredingen.
24 kudos 2026-06-02 23:30:54 op 130 op de vluchtstrook
Zelfde familie.
-6 kudos 2026-06-02 23:24:51 op Pols na 1 dag ontslagen bij Tata Steel wegens extreemrechts verleden
Wat is je punt? Iets met appels en citroenen.
-4 kudos 2026-06-01 22:46:52 op Uitbater doet huilie bij PowNed
Dat het terrein openbaar toegankelijk is doet er niet toe. De eigenaar kan en mag huisregels bepalen die bij voorkeur duidelijk aangegeven dienen te worden. Echter zonder het duidelijk aangeven kan de eigenaar alsnog iemand verwijderen van zijn terrein.
-1 kudos 2026-06-01 22:38:21 op Verkeerde afslag
Sinds wanneer heeft het CBR iets te vertellen in Duitsland?
1 kudos 2026-06-01 22:22:26 op Bijna frontaal ingereden op een vrachtauto
En je hebt niet bij Nederlandse les opgelet vroeger.
-1 kudos 2026-06-01 22:16:39 op Bonnie Blue heeft leuke plannen voor haar baby shower
Wat snap je niet aan het woord zelfrespect? Het is geen zelfrespect meer als iemand als jij je mening opdringt aan anderen.
6 kudos 2026-05-31 22:56:28 op Hagelstenen des doods in België
Denk je dat die stuk is?
-1 kudos 2026-05-30 00:25:52 op Fatbikert zit op telefoon
@Zmif | 30-05-26 | 00:16: Wat is een i- phone?
-1 kudos 2026-05-30 00:21:05 op Er is ruimte voor salarisonderhandelingen
Als je niet snapt waarom het salaris zo aangegeven staat, ben je echt te dom om te poepen. Overheden, onderwijsinstituten, etc. werken met salarisschalen. De kans dat zo'n instelling geen salarisschaal meldt in een vacature is op één hand te tellen.
1 kudos 2026-05-30 00:15:48 op Wil je zingen maatje
Knuppel in je reedt bedoel je vast.
-1 kudos 2026-05-30 00:11:33 op De opkomst van Stalin
Sinds wanneer was Stalin lid van een Nederlandse communistische partij?